Известие

Collapse
No announcement yet.

помощ,трети датчик на коленовиа вал..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • помощ,трети датчик на коленовиа вал..

    колеги помагаите, АЛФА 166, 2.4 JTD. 1999. год. трети датчик сменявам на коленовиа вал и пак светва лампата за грешка (диузата) отивам на диагносика и там ми казват че гршката е от датчика на коленовиа вал и трябва да го сменям, и така и направих купих датчик и го сменихме, карах два дни и пак светна лапмпата за грешки, отидох пак на диагностика там ме викнага да гледам какво показва на компютара че показва гршка на датчика на коленовиа вал, пак го смених с нов на на марката СКМ мисля да беше, исчистиха гршката, качих се 5 км и пак светна лампата,изгасих колата и повече не запали, огледахме буксите, кабелите да не за прекаснати но не открихме нищо. реших да искам помощ от вас, някои ако има нещо в предвид, моля да си кажете мнението. какво става с таяа кола. от какво ли може да е ?
    11
    датчик
    72.73%
    8
    компютар
    0.00%
    0
    кабели
    18.18%
    2
    КЪСО СЪЕДИНЕНИЕ
    9.09%
    1
    мисли, преди да дейсваш !!!

  • #2
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Ти фазовия датчик неможеш да го смениш толкова лесно,той се намира зад колелото на разпределителния вал,
    и се сваля ремъка и колелото
    Първоначално публикувано от sonchev Покажи съобщение
    колега аз сам от бобов дол 70 км от софия, ще се справия с количката благодаря ти за добронамерността ти. Mury колега един пат вече сам я карал колета на
    диагностика и ми казаха че е от датчика на коленовиа вал, да ама не, утре ще пробвам и датчика на распределителниа вал. ако не е и тои ще пробвам и клапана на помпата,
    ако и тои не стене ще си отделя една
    Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
    Мисля си че на колегата му трябва много печен диагностик.С тази размяна на полюсите на е станало меко казано такова мазало в електрониката че
    чак не ми се мисли по нататък..
    http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26

    Мисля че 150 км. няма да ти бръкнат в джоба за да доидеш до София!!!
    Иначе може да си пускаш анкети да края на 2011г. и пак да си тъпчеш на едно място!
    Без лоши чувства,ама ти нали не си правиш гавра с нас,и ей така за спорта да си пускаш темички?
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      колега нищо подобНо бе човече, ако си мислиш че си запалвам времето като пиша вав форума не е така, има проблем с тази кола, мислех че се е оправила парвиа пат но само за 3 дни и после пак сам сас сащиа проблем. за това искам вашто мнение,
      Last edited by sonchev; d.m.y г., 13:42.
      мисли, преди да дейсваш !!!

      Comment


      • #4
        гршката която показва комютара е р1320 crankshaft position (skp) sensor/camshaft positio (cmp) sensor - signal incompatibility- в превод означава- (коляновия вал позиция (ckp) сензор / позиция разпределителен вал (СМР) сензор - сигнал несъвместимост.) тук виждам че маи е вазможно да е от датчика на распределителниа вал, така ли е ? ели се заблуждавам ? дали диагностиците не са си сваршили добре работата.

        ---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

        интересното е че като сложиме нов датчик на коленовиа вал колата запалва и след 5 км лампата (диузата) почва да свети колата не гасне в движение но след като я изгася продалжава да свети лампата и не може да запали, има случеи когато давам на контакт лампата изгасва завартвам на стартер и такмо да запали и пак светва лампата и не пали.
        Last edited by sonchev; d.m.y г., 14:26.
        мисли, преди да дейсваш !!!

        Comment


        • #5
          Колега, иди при друг майстор на диагностика, да не би да не трият грешката както трябва.
          Last edited by Megadet; d.m.y г., 19:52.
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
            Колега, иди при друг майстор на диагностика, да не би да трият грешката както трябва.
            колега това е втория маистор които я гледа, незнам како да права вече, имах толко желание за тази кола но маи ще я обява за части.
            мисли, преди да дейсваш !!!

            Comment


            • #7
              Бате. Големи са Ви майсторите бе. Тази грешка означава грешна синхронизация между датчика на коляновия и разпределителния вал. Отивай да ти видят ангренажния ремък да не е превъртял или долу шайбата на вала да не е скъсала шпонката и да е превъртяла.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Тия момченца дето им казваш "майстори", просто имат по едно РС, свалили са някакъв софт - безплатен или за 100-ина лв. и ти взимат по 15-20 кинта за "закачане" накрая ще ти направят колата златна, а ти ще имаш резервни части за още една. Колегите 100 пъти ти казаха, че сам няма да я оправиш колата ама ти не им повярва. Следващия път си намери някой, който поне поназнайва английски та да може да няма "грешка в превода". А това със синхронизацията всеки средно добър майстор би го разбрал и без 20-левова "диагностика". Сега като ти преведоха правилно грешката те съветвам да не се пробваш сам да презацепваш ангренажа `щото след това няма да имаш и части за продаване.
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  хаха ок колега вече ще слушам и испалнявам. ще пиша като има резултат. благодаря ви се пак.
                  Last edited by sonchev; d.m.y г., 19:16.
                  мисли, преди да дейсваш !!!

                  Comment


                  • #10
                    здравеите колеги, днес разглобих колата и ми направи впечетление че ангренажа се зацепва сащото като при фиат мареа 1.9 тд. погледнах белезите на колоеновиа вал и на распределителниа, всичхко си е добре, няма прехварлен ремак ели разминавене на ролката на коленовиа вал. хубаво свлих ремака свалих и датчика на распределителниа вал, ходих до дупница и си купих нов датчик за распределителниа вал, замерих сапротивлението и на двата датчика, на стариа датчик сапротивлението което измерих го показва 16000. само за 1 секунда и след това става 000. ..като измерих новиа датчик по саштиа начин ми показва 700 и си задаржа ппоказанята. ако има някои от вас такав датчик би ли му замерил сапротивлението какво е ? почти сам я сабрал колата само времето ме спира в бобов дол заваля дажд. утре ще я тествам и ще пиша пак.
                    Last edited by sonchev; d.m.y г., 16:48.
                    мисли, преди да дейсваш !!!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от sonchev Покажи съобщение
                      здравеите колеги, днес разглобих колата и ми направи впечетление че ангренажа се зацепва сащото като при фиат мареа 1.9 тд. погледнах белезите на колоеновиа вал и на распределителниа, всичхко си е добре, няма прехварлен ремак ели разминавене на ролката на коленовиа вал. хубаво свлих ремака свалих и датчика на распределителниа вал, ходих до дупница и си купих нов датчик за распределителниа вал, замерих сапротивлението и на двата датчика, на стариа датчик сапротивлението което измерих го показва 16000. само за 1 секунда и след това става 000. ..като измерих новиа датчик по саштиа начин ми показва 700 и си задаржа ппоказанята. ако има някои от вас такав датчик би ли му замерил сапротивлението какво е ? почти сам я сабрал колата само времето ме спира в бобов дол заваля дажд. утре ще я тествам и ще пиша пак.
                      Просто старият ти е заминал а новия е ОК
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        и така, нека да споделя какав беше проблема с които ви занимавам, ще почна от начало. взех колата сас този проблем че не искаше да пали когато светне лампата на таблото (диузата), другиа проблем беше че миналиа собственик беше обарнал клемите на акумулатора и беше изгорело динамото. откарах колата на един гареЖен маистор които я закачи на компа и каза че проблема заради които не пали колата е датчик на коленовиа вал, купувам аз датчик за коленов вал, слагам го, колата пали и след 2 дена колата пак почва с проблема не иска да запали и свети диузата, отивам при друг маистор,закача я на компа и ми казва датчик на коленов вал гршката на компа беше ( р1320 ), отивам и купувам друг датчик за коленовиа вал, слагам го и след 5 км пак проблема не иска да пали. след като споделих сас вас това за грешката (р1320) ми казахте че може да е прехварлила с 1 заб ремака, разглобих капаците на ангренажа и глеам аз белизите всичко си е ок, гледам шпонката на коленовиа вал всичко си е добре, така и така сам свалил ремака ходих и си купих датчик за распределителниа вал, парво замерих сапротивлението на стария датчик там показателите бяха 16000 но само за по малко от секунда и показанята беха 0000, замервам новиа датчик по сащиа начин а там показанята беха 700 и ги задаржаше. смених дадтчика на распределителниа вал,зацепих си ремака както трябва,зглобих бегачката и я запалих, лампата изгасна, покарах колата около 1 час но лампата даже и не премигваше. от цялата историа разбрах че проблема ми беха 3 неща,

                        1: маистори
                        2: безпаричието
                        3: датчик на распределителниа вал.

                        и само да добавя колеги, стараите се да давате повече информациа за да може да се учиме и ние по младите, нали трябва някои да ви замести, тук трява да обенияме инфо за да се избегват маисторите които за наи малкия проблем ти да си оставиш колата и след това ти казва ооооо колата ти е много зле и ще ти стува 1 кош пари, тук в БОБОВ ДОЛ СИ ИМАМЕ ЕДИН ТАКАВ. ще се радвам ако прочете това за да се чукне малко в главата че не всички сме толкова наивни.

                        БЛАГОДАРЯ НА КОЛЕГИТЕ ЗА ТОВА ЧЕ СИ КАЗАХА МНЕНИЕТО.
                        Last edited by sonchev; d.m.y г., 19:29.
                        мисли, преди да дейсваш !!!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от sonchev Покажи съобщение
                          и така, нека да споделя какав беше проблема с които ви занимавам, ще почна от начало. взех колата сас този проблем че не искаше да пали когато светне лампата на таблото (диузата), другиа проблем беше че миналиа собственик беше обарнал клемите на акумулатора и беше изгорело динамото. откарах колата на един гареЖен маистор които я закачи на компа и каза че проблема заради които не пали колата е датчик на коленовиа вал, купувам аз датчик за коленов вал, слагам го, колата пали и след 2 дена колата пак почва с проблема не иска да запали и свети диузата, отивам при друг маистор,закача я на компа и ми казва датчик на коленов вал гршката на компа беше ( р1320 ), отивам и купувам друг датчик за коленовиа вал, слагам го и след 5 км пак проблема не иска да пали. след като споделих сас вас това за грешката (р1320) ми казахте че може да е прехварлила с 1 заб ремака, разглобих капаците на ангренажа и глеам аз белизите всичко си е ок, гледам шпонката на коленовиа вал всичко си е добре, така и така сам свалил ремака ходих и си купих датчик за распределителниа вал, парво замерих сапротивлението на стария датчик там показателите бяха 16000 но само за по малко от секунда и показанята беха 0000, замервам новиа датчик по сащиа начин а там показанята беха 700 и ги задаржаше. смених дадтчика на распределителниа вал,зацепих си ремака както трябва,зглобих бегачката и я запалих, лампата изгасна, покарах колата около 1 час но лампата даже и не премигваше. от цялата историа разбрах че проблема ми беха 3 неща,

                          1: маистори
                          2: безпаричието
                          3: датчик на распределителниа вал.

                          и само да добавя колеги, стараите се да давате повече информациа за да може да се учиме и ние по младите, нали трябва някои да ви замести, тук трява да обенияме инфо за да се избегват маисторите които за наи малкия проблем ти да си оставиш колата и след това ти казва ооооо колата ти е много зле и ще ти стува 1 кош пари, тук в БОБОВ ДОЛ СИ ИМАМЕ ЕДИН ТАКАВ. ще се радвам ако прочете това за да се чукне малко в главата че не всички сме толкова наивни.

                          БЛАГОДАРЯ НА КОЛЕГИТЕ ЗА ТОВА ЧЕ СИ КАЗАХА МНЕНИЕТО.
                          Браво че си оправил колата,те тия с диагностиката,са можели да разберат дали проблема е в датчика,ма сигурно немогат,както и да е,важното е че си оправил колата,и сега трябва да и се радваш
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Разгеле
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #15
                              По-важно от правописа според мен е че колегата sonchev се е постарал да обясни проблема и решението му И ако не беше го направил утре някой като изпищи помагайте датчик на разпределителния вал кво прайм-чакаме някой грамотно разбиращ българският език и добре справящ се с клавиатурата да му отговори Присъединявам се към него защото също избягвам препинателни знаци с цел икономисване на време А относно правописните грешки като изключим че замества ъ със а и я със е не са толкова много И повтарям по-важното е че се постара надълго и нашироко да опише решението на конкретен проблем и всички четящи разбират за какво става дума
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                              Comment

                              Working...
                              X